Kikar in här lite snabbt idag såhär på kvällskvisten. Min andra natt hos Mommo ikväll, måste som passa på när jag nu är ledig känner jag och medans jag kan! Har varit ensam hemma med hunden sen förra veckan då mamma och de är bortresta, och sååå hon njuter att får vara ute hela dagen här hos Mommo. Hon vägrar komma in när man ropar på henne, lägger sig ner på marken och stirrar i backen som om man inte finns. Får se, kanske lämnar henne här nere. 

Annars har det varit en bra dag, grejat på med massa kort på förmiddagen och eftermiddagen bjöd på två trevliga besök. Känns lite lättare att gå tillbaka till jobbet när man hunnit med en hel del. Får se vad för spännande jag hittar på till helgen då jag är ledig, men först väntar två dagar med jobb! 



Måste passa på och slappa i härliga kläder när man är ledig. Så här har jag sett ut idag. 


ledig, sommar,

1 kommentarer

Anonym

23 Jul 2014 14:00

☀️härligt med all sol njut av sommaren .du är så fin i sommar klänning kram från Siw

Kommentera

Publiceras ej