Tittar inte in här så ofta, förlåt för det, men jag har inte känt för det och inte prioriterat det. Vet inte riktigt vad jag prioriterar just nu, och just, just nu, är jag bara sur. 
Just nu är jag leds, hur i hela friden orkar man vara så himla negativ. Hur kan såå många saker vara fel, alltid nästan fel. Jag fattar inte hur man ständigt orkar vara missnöjd. "A negative mind will never give you a positive life!" och inte heller för någon i din omgivning!! 
 
 
Tack för mig, vi ses när jag är på bättre humör!

1 kommentarer

Ida

14 Sep 2014 10:43

Usch då Ania!!! Jag förstår att det känns jättejobbigt. Du kanske får åka därifrån och omge dig med positiva människor istället? :)

De bästa människorna är de som ger energi, inte de som bara tar! <3

Jag ska fixa skype!!! PUSS

Kommentera

Publiceras ej