Alltså förlåt till alla er där ute som väntar på uppdatering från mig och min resa i Florida. Blir JÄTTE glad när folk skriver till mig att de vill veta mer och att jag borde uppdatera oftare, men tyvärr är saker inte så som jag hoppades att de skulle vara, och jag har inte alls haft lust att skriva. Att komma in på bloggen och försöka vara glad och positiv när negativitet nästan är det enda som kretsar runt en här, det är svårt! Kan i alla fall meddela  att jag om ungefär två veckor kommer att flyga till min pappa i Oklahoma. Det känns bra, har dock inte träffat min far på över fem år, så vi får se hur det går. Förhoppningsvis blir jag lite mer intreserad av att dela med mig mer av min vardag där borta. Det återsår att se när jag väl är på plats. 
 
Annars tog min faster med mig på shopping i helgen. Vi var borta i tio timmar i lördags men då var de drygt 45 minuters körning till stället vi skulle till. Väl på plats hade jag ingen aning om vad jag vill se på förutom skor. Jag känner ju nästan inte igen en enda affär här förutom typ Nike, eller Adidas. Så blev att gå in och ut i en hel del affärer för att se vad utbudet var. Jag bjöd sedan henne på middag och tackade för dagen vi haft tillsammans. Vi kommer jätte bra överens och hade jätte trevligt! 
 
 
Lite annorlunda här, omges inte direkt av granar och björkar... 
 
Vi ses!
 
 
 
Florida, Port Charlotte, Shopping, USA, tankar,

2 kommentarer

Ida

16 Sep 2014 20:21

Vad det ser härligt ut! Hoppas det blir bättre hos din pappa!! :) KRAM

Anonym

19 Sep 2014 08:58

Puss och kram. Är otroligt stolt över dig.
xoxoxoxoxox/mamma

Kommentera

Publiceras ej