Mycket funderingar nu. Klurar och klurar på hur och vad jag ska göra när jag kommer tillbaka till Sverige. Folkhögskola eller Komvux, eller inget av det och försöka jobba? Aa, det är lite vad som snurrar i min skalle just för dagen. Saker kräver planering och jag avskyr att vara ute i sista minuten om det inte alls är nödvändigt. Behöver kompletera lite grann innan jag kan söka in på univeristet längre fram i tiden. 

Annars har jag inte så mycket mer att dela med mig av. Tittat kart andra säsongen av Orange Is The New Black, den gick hem, men det ligger inte i toppen bland mina favoritserier. Nu är frågan vad jag ska börja se för något. Har funderat på The Originals som är en sido serie av The Vampire Diaries som jag älskar. Har ni några förslag på bra serier jag kan underhålla mig med tills fler säesongsläpp av dem jag redan ser på kommer ut? :) Tack på förhand!
 
 
Delar med mig av några bilder som den otroligt duktiga och härliga Rebecca Lundh fotograferade i sommras. 
 
 
Bilder, Port Charlotte, USA, funderingar,

2 kommentarer

Hilda

24 Sep 2014 07:57

Åh vilka vackra bilder på dig och dina syskon! :)

Har några förslag på bra serier:

HART OF DIXIE - enbart en good feeling serie när man inte orkar tänka eller känna så mycket.

PRETTY LITTLE LIARS - tycket den är så himla bra och spännande bara.

REVENGE - sjukt spännande serie om en tjej som flyttar tillbaka till sitt barndomshem efter flera år i ungdomsfängelse osv. För att ta reda på sanningen om vilka som satte dit hennes pappa som terrorist och sedan dödade honom.

HEROES - har bara sett första säsongen hittills men den handlar om en grupp människor från helt olika platser i USA som var och en upptäcker att de har förmågor som inte är mänskliga.

OZ - en fängelseserie som påminner om OITNB förutom att den handlar om killar och är lite råare. (Har bara hunnit se två avsnitt hittills så jag vet inte om den är så bra)

Kram på dig Ania! :)


Svar: Tack så mycket, PLL är den enda jag sett och ÄLSKAR den. Ska ta och kolla upp dom andra! :)
Ania Mitchell

Laila

26 Sep 2014 06:42

Elskade ungar❤️❤️❤️❤️

Kommentera

Publiceras ej