Hej på er! Nu var det ett bra tag sedan jag kika in här. Jag mår bra, och tiden går fort när man har roligt, vilket jag faktiskt har just nu. Jag, Robbie och Candice umgås dagligen har verkligen roligt ihop. Känns såklart lite trist med tanke på att jag bara har elva dagar kvar i staterna, men en stor del av mig har länge längtat hem till Sverige, så det ska bli skönt att komma hem.

Igår var det halloween, vilket vi till en början firade på jobbet utklädda till olika varelser. Det var jätte roligt och hektiskt på samma gång. Mycket folk och många stora sällskap utklädda till både det ena och det andra. Var lite klurigt att jobba i mantel men det gick bra och min utklädnad var uppskattad. Efter jobbet for vi vidare till en fest full med folk även där utklädda till allt från bananer till prinsessor. Massor med nya intryck men också väldigt roligt att se hur saker funkar här. 

Ikväll väntar stängning på jobbet. Nästa vecka jobbar jag min sista vecka på Pizza Hut, kommer verkligen sakna alla. 

Snart ses vi Sverige, jag längtar efter alla er där hemma! 






USA halloween,

1 kommentarer

ida

03 Nov 2014 19:49

Åh vad creapy du var! :) Och snygg. Läskigt snygg. :)

Svar: Tack fina du! <3
Ania Mitchell

Kommentera

Publiceras ej