Hej på er alla där ute som kikar in här på bloggen. I morgon börjar min nästa resa. Efter sju veckor i Florida väntar nu drygt tio veckor i Oklahoma. Sist jag träffade min pappa var i Juni 2009, så över fem år sen senast. Ska bli lite spännande och träffa honom och få se lite nya saker. Hinner hända en del från 14 till 19 år.
 
Nu är i alla fall mina väskor packade, rätt proppfulla.. Tänkte först försöka lämna ena väskan här, men insåg ganska snabbt att det skulle bli omöjligt. Känns dock lite drygt för måste betala 60 dollar för att checka in två väskor, vilket är över 400 svenska kronor. Men men, så får det bli! 

Vi hörs!
 
Gjorde mina naglar en sista gång här innan jag nu åker. Mest för att ta bort gelelacket jag hade på naglarna. Nu blir det jag själv som får rå om dom ett tag fram över. 
 
Florida, Oklahoma, USA,

1 kommentarer

May

01 Oct 2014 13:58

Kära goa Anja!
Hoppas du får en fin tid tillsammans med din pappa. Sen är du välkommen hem till Sverige och Umeå igen. Vi ser fram emot det .
Kram May

Kommentera

Publiceras ej