Klockan närmar sig snart sju på kvällen oc jag ska snart bege mig över till min faster för "movie-night" med kusinerna. Idag bilade vi upp till Sarasota, drygt 40 minuter bort för att hänga på stranden. Vid nio var vi på plats och höll ut till tolv i alla fall. Värmen tog faktiskt inte kol på oss och vattnet var u.n.d.e.r.b.a.r.t, men när hungern tog över begav vi oss hem igen. Blev egengjorda hamburgare på grillen och jag åt som aldrig förr kan jag lova. Eftersom morogondagen också bjuder på ledighet för de som annars har måsten för sig, fortsatte vi att hänga i poolen på baksidan hos min faster. Kan inte säga annat än att jag har haft en fantastisk dag idag! Nu väntar filmkväll, så vi ses!
 
 
 
Beach, Florida, Sarasota, USA,

1 kommentarer

Ingrid Rudberg

01 Sep 2014 02:42

Bilderna talar och vi blir alldeles varma. Både av solskenet och att du äntligen träffar den okända delen av din familj.
Vi såg inte så mycket av Labour Day. Har just landat i Umeå och försöker vända på dygnet. Alla helt fyllda med nya intryck. Kramar från Ingrid o Lennart

Kommentera

Publiceras ej