Fredag idag och jag är ledig resten av veckan. Börjar egentligen tycka att det är jobbigt att ha lediga dagar, för jag har redan börjat få resfeber och stressar upp mig över saker jag måste fixa... Längre fram väntar heller inte lika mycket ledighet vilket också stressar upp mig... Fem hela veckor kvar tills jag lämnar Sverige och ska jag vara ärlig så känns det skitläskigt! Jag har längtat så otroligt länge på att får träffa min familj där borta, och nu är det inte länge kvar och jag ska hinna göra massor med saker... 
 
Idag inhadlade jag en el-adapter så tekniken från Sverige funkar där borta, en till resväska följde också med hem då jag kommer resa med två stycken. Mamma säger att det kommer se ut som jag ska flytta dit, men på sätt och vis ska jag ju också göra det. Jag har ingen aning om när jag kommer tillbaka och jag har heller ingen aning om vad jag kan tänkas behöva där borta. Såklart är ingenting omöjligt där på plats och affärer finns det gott om, så glömmer jag något löser det sig absolut, men med kontrollbehov som jag har vill jag ha tänkt på minsta lilla innan avresa, bara ut i fall att. Klimatet är helt anorlunda och så länge jag befinner mig i Florida är snö ngenting jag kommer att se. VAD SKA JAG HA FÖR KLÄDER!? Just nu är min nya Islandströjja som mommo stickat min bästa vän, den vet jag i alla fall att jag inte behöver ha med mig! 
 
 
Nu när jag ska resa till min famor jag aldrig någonsin träffat hade jag tänkt koka ihop en fotobok om tiden räcker till. Hela gårkvällen gick åt att gå igenom gamla bilder mamma hade på ett USB, tänkte visa er lite. 
 
Tjurat har jag ju gjort några gånger i mitt liv och det har väll oftast slutat lika dant...
Här var man snygg..... 
 
 
Vi ses allihopa!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej