Min sista natt i Sverige närmar sig. Herregud!..... Känns fortfarande inte som om jag fattat det, känner mig fortfarande inte inställd på att åka i morgon, menar då inte att jag inte vill åka, för det vill jag och jag är jätte positiv till att åka. Men resan har alltid varit så långt borta och nu är den här, IMORGON åker jag! Jag känner väll att jag inte hunnit göra allt och träffa alla på det viset jag från början föreställde mig. Hela det här året har bara flugit förbi. All längtan inför student och bal och allt vad det nu var fick tiden att flyga iväg och efter en sommar med heltidsjobb känner man ännu inte att man hunnit landa efter skolan. Allt har gått så fort fram bara... Men nu längtar jag efter ny miljö och lugn. Jag längtar efter att inte ha måsten över huvudtaget. Ta dagen som den kommer och göra min vardag till vad jag vill att den ska vara. Att platsen jag sen gör det på är Florida och hos min farmor jag aldrig någonsin träffat, känns faktiskt bara bra! Jag är spänd av längtan nu och det känns som om min familj där borta också är det. Det här kommer att gå bra ska vi se. Jag kommer att fixa det här. 
 
Det som rör mig ikväll är alla era lyckoönskingar, varenda en där ute som hört av sig har gjort mig aldeles varm i hjärtat. Vad har jag gjort för att förtjäna så många fina människor i mitt liv och runt om mig!? Jag kan nog inte beskriva min tacksamhet, ni får mig att må så bra! Oj så jag kommer sakna er! 
 
Nu kommer tårarna så nu ska jag sluta skriva och försöka andas lite. Jag är bara så glad och tacksam över vad jag har och alla människor jag har runt om mig! TACK FÖR ATT NI FINNS!
 

Fick lite nödvändigheter av Johan och Viktoria så jag klarar resan i morgon. Känner mig helt klart lite mer redo med Karamellkungens lösviktsgodis, tidningar att bläddra i och Ipren. Det här blir bra! 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej