Klockan är snart tio här och bara jag och hunden är vaken. (Ja farmor har en hund, glömt säga det, men visste det själv inte ens först..haha ) 

Har precis gjor min frukost, rätt svensk men här är den. (Mobilbloggar så ursäkta värdelös bildkvalitet, men annars tar det så lång tid..) 
 
Konstigt smör i fyrkanter...
Skakar seriöst i armen när jag lyfter ut den här mjölkförpackningen...
Min frukost, kaffe, yogurt, macka med kyckling pålägg på (såååå god!) och mitt fina vattenglas jag berätta om igår! 
Den fungerar lite som en termos för att hålla vattnet kallare längre! 

Och så måste jag visa mina fina tofflor jag har här, 
Snygga va? ;) 

Aa det var allt för mig nu, ska strax bege mig ut och lägga mig vid poolen. Hej på er!

USA,

2 kommentarer

Ida

19 Aug 2014 19:45

Love gillar dina tofflor! :)

Vad roligt att du har det bra Ania! Och superskoj att du uppdaterar ibland. Kan du inte fota lite hur husen/grannskapet ser ut?

Massor med kramar!

Anonym

19 Aug 2014 20:26

Ja skicka lite bilder huset omgivningen etc kram från siw

Kommentera

Publiceras ej