Nu har jag vinkat av Lova som varit mitt sällskap här på Arlanda. Har passerat alla säkerhetskontroller och visat mitt pass ett antal gånger. Sitter nu på en stol i ett proppfullt väntrum, och nu, nu kan jag säga att tårarna inte är långt borta.... Inom en timme ska mitt plan från Sverige lyfta och inom 24h landar jag i USA och får träffa min farmor för första gången! Herregudihimmelensemig! 

När jag lämnade Umeå i morse. 

Före incheckning och strax innan jag kramade Lova hejdå i tårar..

Hejdå Sverige mitt älskade land. Vi ses, jag lovar! ❤️
Florida, USA, hejdå Sverige,

3 kommentarer

Ida

14 Aug 2014 20:19

Jag tänker på dig Ania! Hoppas flygresan varit behaglig och att du kommit fram tryggt!

Pussar och kramar! <3

AnnikaHedman

14 Aug 2014 22:47

Styrkekramar i massor från oss på Mårdvägen 28!

Linda Sandén

15 Aug 2014 20:27

Lycka till och ha det så gott på din stora resa!
Kramar Linda m familj

Kommentera

Publiceras ej