LaborDay-helg här borta i staterna. Idag sov jag ut efter en lång pratkväll med faster igår innan jag sedan (äntligen!) tog mig tid att gå ut och fota var jag håller hus. Svetten rann bokstavligen i pannan på mig efteråt, vi kan ju låtsas att det var för att jag ansträngde mig så mycket att ta bra bilder... Bara sådär 34 grader ute idag, som vanligt med andra ord. Aja, jag tänkte försöka vara kort för engångs skull. Imorgon beger vi oss till stranden 07.30 för att inte dö av värmeslag. Jag lovar att kameran hänger med, så vi ses snart igen! 
 
Här bor jag, hos min farmor i Port Charlotte, Florida. 
De här små djuren kryllar det av runt husknutarna i alla storlekar. Var livrädd första gången jag såg dem kan jag lova!
 
Poolen är inte inglasad utan täcks av något slags "flugnät" som också håller skräp borta.
Min farmor och farfar äger hela den här tomten som deras och min fasters hus står på.
Här bor faster Gina. 
 
 

Lite övriga bilder min kusin Chris fotograferade idag.
 
Min fina faster. 
Min lilla kusin Chance
Carson
Alltså, kan inte släppa det, varför fick inte jag den bruna tonen i hyn!?!?!  
 
 
 
 
Florida, Port Charlotte, USA,

1 kommentarer

Ida

31 Aug 2014 10:05

Superfint ser det ut! Men gud vad jag lider med dig för den dära värmen!

regnar det ofta?? :)

Kram från oss!

Kommentera

Publiceras ej