Hej igen. Ett tag sen sist, men blir lite så nu, mycket att göra helatiden i princip. Igår bröt höstförkylningen ut på mig och jag fick till och med dra mig hem från skolan innan sista lektionen då jag mådde pytonorm som jag fått för mig att säga... Trotts det väntar jobb ikväll (om två timmar börjar jag) och även i morgon kväll. Känns väll sådär om jag ska vara ärlig, känner mig inte direkt hundra, men blir att bita ihop helt enkelt och göra så gott jag kan! 

Hösten är fantastisk just nu, färgerna är underbara men kylan är väll inte direkt bäst. Frosten får gärna hålla sig borta ett bra tag så jag och min cykel kan vara kompisar lite längre! Avskyr när man tar cykeln till skolan och har brottom, när frosten ligger som en tunn hinna på marken och man spänner sig varenda gång man trapar runt, rädd för att ramla. (Drog världens vurpa förra hösten med skrpsår och hål i byxan...- Inge roligt alls.) 

Nu väntar ännu en kopp kaffe innan det blir jobb på en stund. Vi ses!
 
 
 
Tog mig ut och snabbfotade hösten lite idag efter skolan. 
 
Skymtade något rosa in bland buskarna, och hittade ett litet hallon växa för sig själv. 

Infarten till gården där jag bor.

Huset jag bott i nu under min gymnasietid här i Umeå.
 
Två bilder på Astrid och Oscar från i helgen när jag var ut till Holmsund. 
 

Ha en skön helg nu allihopa!
 

Kommentera

Publiceras ej