Fredag igen och veckan har flugit iväg. Vi har haft utvecklingssamtalsvecka vilket gjort att jag haft typ en lektion per dag, något som gjort att jag har fått flera saker gjort. Jämn vecka är det också vilket innebär att jag är ledig i helgen, tyvärr har ju inte halsen min riktigt varit med mig och hostan höll mig vaken i natt. Serier och sängen har varit min bästa vän idag, och nu myser jag för mig själv framför idol.

 

Senast jag kikade in här berättade jag ju om mina funderingar om efter gymnasiet, jag berättade om alla mina frågetecken jag haft och hur jag samtidigt ständigt vill sträva efter trygghet.

 

Känns skönt att nu ha det klart för sig, att jag äntligen bestämt mig, inte bara att jag bestämt mig för vad jag ska göra ett tag efter gymnasiet, utan även att jag bestämt mig för att för första gången någonsin åka och besöka min farmor.Många vet att jag har familj och rötter lite här och var i världen och de två senaste somrarna har jag rotat i mammas släkt på Island, nu är tanken att ge mig an den andra sidan av familjen.

 

14onde augusti 2014 lyfter mitt plan till min andra sida av släkten, min pappas familj, min farmor och mina kusiner. En enkelresa till USA är bokad. 

 

En del av min släkt i USA. 
 

 

 

1 kommentarer

maria Andersson

15 Nov 2013 20:44

Vad fint att du kan och har dom möjlighet erna hälsa farmor att jag har försökt nå henne via telefon på Skype kram

Kommentera

Publiceras ej