Hej på er alla fina människor där ute. Idag är jag fylld av glädje och längtan efter en fantastisk Ljusfest i Betelkyrka med dop till och med och underbar sång! Julen är nu nära och man får lite smått panik, tidsstressen som jag många gånger pratat om, var försvinner tiden!?!

 

Jul och lov innebär ju för mig en resa upp till Kiruna, 20onde bär det av. Jag längtar. Ska bli skönt att få ledigt och förhoppningsvis koppla av en stund innan jag sedan börjar beta av min SISTA termin i skolan!!?!?! AAAHHHHH, galet att jag tar studenten till sommaren…

 

Här kommer några bilder som jag och min fantastiska vän Emmy Lundberg var ute och tog i fredags.  Ska bli Julkort av dem här som ni kanske ser. 

 
 
 
 

2 kommentarer

sandra norberg

08 Dec 2013 15:00

Åhh så fin du är ania!!:) och emmy är duktig hon

Anna-Mimi

08 Dec 2013 21:25

Fiiina bilder du har! Och så fin du är oxå ! :) <3

Svar: Tack så jätte mycket! :) <3
Ania Marie Mitchell

Kommentera

Publiceras ej