Sitter hemma i soffan efter att ha hämtat lillasyster på dagis. Hon ser på film och jag tog mig en liten stund framför datorn. Kan inte fatta att skolan börjar i morgon, så sjukT! Jag flyger med morgonflyget klockan sex till Umeå, så hinner hem en snabb sväng innan jag tar cykeln till skolan. ÅÅÅh, jag vill typ verkligen inte fast det ändå känns som om det ska bli hur skönt som helst att få en vardag och börja beta av det sista skolåret... Ständigt olika tankar och känslor blandade inom en! 

Aja, här kommer lite bilder på min omgivning! 
 
 


Älskar henne så mycket att det gör ont ibland! 

 
 
Saga Björk Eliasson 


 
Mina fyrbenta kompisar! Världens bästa djur!

Mia mommos hund, 10 år. 

Våran hund, Ninni, 12 år. 
 
Finaste Ninni hoppas inte du är sjuk! 
 

Fina människor jag har runt om mig som betyder oerhört mycket för mig!

Min barndomskompis Isabelle. 
 

Min älskade mommo.

Moffa Bengt och Saga på väg till bastun. 

Här busas det. 


Läser saga för Saga. 
 

Björn och Saga fokuserar. 
 

Jag och bästa Ninni! 


Jag och mina fyrbenta kompisar nere i hundgården! 
 

Snö äter mitt hår..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej