Hejhej! Har nu suttit och tränat en massa glosor på  glosmaskinen på  liber.. är helt slut. Måste ju plugga till Engelska provet på  fredag.. suck! Aja, dagen idag gick bra, fick tillbaka SO provet idag.. gissa vad det blev? :O ...na na na.. MSV! :) Hade MVG på 9 frågor och VG på 1 fråga! Så är nöjd! Så hoppad på att de här också blir bra nu på  Engelska provet, vilket jag är tveksamm på!

Var i allafall med Caroline idag, eller i kväll, vi gjorde typ inget. Var på  sporthallen och hängde tills jag bad mamma komma och hämta mig för att jag skulle hem och plugga, villket jag nu gjort. Så ska gå och göra något annat ett litet tag, sen plugga lite till tror jag, och där efter sova! Har sov morgon i morgon till 10 över 9. Sen efter skolan blir det att vara med Isabelle, ska köpa lite nya saker. Där efter blir det hem och plugga en massa, och sen möte på Ferrum med laget och damlaget. Får se hur det blir med allt nu.. Aja, måste gå. Hoppas ni haft en bra dag! Puss Kram sweeet! <3


godnatt!<3

2 kommentarer

Michaela

22 Oct 2009 18:14

Kul med MVG, visst känns det galet bra när man får det ? ;) Läs & komentera gärna min blogg. :)

Puss

amanda

23 Oct 2009 19:28

du är galet bra hjärtat! :O

Kommentera

Publiceras ej