Satt och titade runt på lite bloggar nu nyligen, tittade då in på en kompis blogg i umeå, där hittade jag endel riktigt bra musik. Men en kille jag verkligen fastnade för är " Justin Bieber". Han är otroligt duktig för att bara vara 15 år gammal, och han ser så otroligt bra ut, så sjukt söt! Har nu kollat runt på YouTube efter bra låtar med honom, och har hittat flera otroligt bra!


Justin Bieber - Where are you now

Justin Bieber - One time

Justin Bieber - Love me

Justin Bieber - Favorite Girl


Justin Bieber - Down to earth

Justin Bieber - First dance

Justin Bieber - Common Denominator

Justin Bieber - Bigger

Nu får det räcka! Herregud vad många de blev, men kunde inte låta bli! Fanns så många bra låtar med honom, men alla är inte mina favoriter. Men DUKTIG är han! Lyssna gärna!

Nej men nu ska jag gå, ska lyssna lite mer musik, sen blir de att lägga mig i sängen och plugga! Ha de underbart så länge!

P.K.S. (PussKramSweet)

Kommentera

Publiceras ej