Söndagen börjar gå mot sitt slut och snart har jag bara en vecka kvar här hos min farmor. Känns både skönt och lite tråkigt. Jag och min faster kommer verkligen överens och har jätte kul ihop, dock ses ju inte vi varje dag, och de dagarna vi inte ses känns som en evighet! Så ska bli skönt att se något nytt ändå.
 
Blir hos pappa i Oklahoma i två och en halv månad. Är inte tillbaka i Florida för än 14 december. Blir att fira jul och nyår här innan jag flyger tillbaka till sverige den 17 januari (landar i Stockholm 18 januari). Vad väntar då!? Jag vill så mycket och är rätt kluven. Vad jag i alla fall vet är att när jag bestämmer mig för att bosätta mig och börja mitt liv igen, så är Umeå staden jag kommer att göra det i. Saknar Umeå så mycket, alla fantastiska männsikor och mitt liv. Jag vill tillbaka!
 
Tänkte uppdatera er lite, nu vet ni vad som komma skall för min del. Sen hur varje dag kommer se ut har jag ingen aning om. Men förhoppningsvis finns det mer att dela med mig av längre fram. 
 
Bjuder på lite bilder från arkivet här i Usa...
 
Min pappa VS jag som liten. 
Pappa
Min faster, Gina. 
Pappa på väg på bal för ett antal år sedan.
Pappa.
Pappa VS sin bror när det tog studenten engång i tiden. Ser ni hur lika men ändå olika dem är. HUDFÄRGEN!?!?!
Min faster. Kolla håret!?
Pappa med sina syskon och deras "styv pappa". 
Farmor och pappa. 
Mamma och pappa i USA. 
Pappa. 
 
 
Bilder, Florida, USA,

2 kommentarer

Laila

22 Sep 2014 08:29

😘

Sofia

02 Oct 2014 07:04

Medan du klurar på vad du ska göra i framtiden tycker jag gott att du kan komma hit och hälsa på oss i Göteborg. Vet att den lille kommer vilja träffa "kusin" Ania! 😘

Svar: Jag vill verkligen komma. Ska klura på det där! ❤️
Ania Mitchell

Kommentera

Publiceras ej