Hej på er. Tänkte mest titta in här och säga att jag lever i fall att det är någon som undrar. Jag jobbar på just nu så mina dagar är inte alls lika sega som de tidigare varit. Dock när man jobbar eftermiddag/kväll vänder man totalt på dygnet. Försöker tvinga upp ming själv innan elva (får dåligt samvete om jag sover hela dagen) men det slutar ofta med att jag måste lägga mig igen en timme eller så. Somnar sällan innan fyra på morgonen trots att jag försökt lägga mig innan... Undra hur tufft jag kommer ha det när jag kommer tillbaka till Sverige? Sju timmars tidsskillnad. Kommer vara en zombie i en vecka eller något. 
 
Aja, som sagt, jag lever och jobbar på just nu. Trots att jag trivs bra med alla på jobbet så ångrar jag inte att jag bestämt mig för att komma hem om tre veckor. Jag längtar verkligen efter alla er där hemma! 
 
 
 
 
Oklahoma, USA,

1 kommentarer

maria Anderssons

20 Oct 2014 14:00

Är du ner hos farmor om du är det hälsa

Kommentera

Publiceras ej