Hej på er. Åter igen, tusen tack för alla fina mejl och kommentarer jag får av er som tittat in här. Jag blir så fylld av tacksamhet, tacksamhet för att jag känner så många fina människor som bryr sig. Jag.blir.rörd! Djupt in i själen, ärligt! Trots att jag känt besvikelse över att resan inte blev som jag kanske hoppades att den skulle, och fast den inte öppnade alla de dörrar jag föreställde mig att den kunde, så är jag, som jag sagt tidigare, väldigt glad att jag valde att göra denna resa. Den här resan har verkligen fått mig att inse hur viktigt det är att omringas av människor som får en att må bra, av människor som tar fram den bästa sidan av dig och som låter dig vara just den du är. 

 För var dag som går här, för var dag som tar mig närmare hem kan jag inte sluta tänka på hur TACKSAM jag är. Jag vet inte varför jag tänker som jag gör, men jag blir alldeles varm inombords. Jag vill säga att jag inte har någonting när jag kommer tillbaka till Sverige, inge jobb, skola, sysselsättning eller boende men jag inser ju nu när jag skriver hur mycket jag egentligen har att komma tillbaka till. Till alla er där hemma, Umeå som Kiruna, till alla er som jag är tacksam över att jag har i mitt liv. Gud så jag smörar på, men det bara kommer ur mig. Efter att ha spenderat så många dagar på ett och samma rum utan att knappt prata med någon, så klarar jag inte av att inte dela med mig av det jag känner. Jag är social och jag älskar att vara runt människor, prata med människor och göra saker med och för människor. När man inte längre kan styra över det eller har möjlighet att göra det, och för en längre tid gör absolut ingenting, då håller man på att bli tokig. Jag har bara känt hur jag gått utförs, tills jag bestämde mig för att fatta beslutet att åka hem tidigare än planerat. Det bästa beslutet jag tagit, trots att jag ännu inte är hemma. 

 
 
Bara TACK till alla er som hört av sig och för allt fint ni skriver till mig. Vad har jag gjort för att förtjäna så många fina människor i mitt liv. Jag är  tacksam.
 
Tacksamhet, USA, funderingar,

5 kommentarer

[email protected]

14 Oct 2014 06:06

Så fint du skriver Ania. Vi har mycket att vara tacksam för men glömmer bort att uttrycka det! Kram på dig/Anica

Ylva

14 Oct 2014 07:50

Fina du!!! ❤️❤️❤️

Ylva

14 Oct 2014 07:50

Fina du!!! ❤️❤️❤️

ingrid

14 Oct 2014 14:20

Och nu vet du att du har många som väntar på dig med öppen famn! Det är mycket att komma hem till. Du har redan fattat flera modiga beslut. Kram!

Anonym

14 Oct 2014 15:45

Kramiz ❤️Siw

Kommentera

Publiceras ej