Hej på er. Så otroligt mycket som skett på senaste tiden att man knappt hunnit med att tänka. Skolan är slut! Hel otroligt... Jag har spenderat större delen av midsommarafton i sängen då halsen och näsan inte är på bästa humöret. Så klart bli man pigg till kvällen och jag tänkte att varför inte visa er lite av bilderna från den senaste tiden som varit bland den roligaste tiden i mitt liv. Så här kommer ett hopkok av bilder...
 
Balen: 
Jag och Isak
Astrid och Martin
Emmy och Tobias
Lisa och Daniel
Mina bästa vänner! 
 

 
Studenten:
 
Champagnefrukost
Utspring
Dragonskolan, Umeå
 
Min Olivia och jag
Jag och Mamma

 
Flaket:
På flaket


Mottagning i Betelkyrkan:
Johan talade
Agnes och Edith sjöng så otroligt fint för mig
Tårta 
Pastor Benny talade
och jag grät och tackade för mig
Jag och min finaste Kajsa! 

Min student går inte att beskriva med ord, jag hoppas att bilderna kan tala för sig själv. Det enda jag kan säga är att det var en av det absolut roligaste dagarna i mitt liv. Jag är så tacksam för att jag fick spendera den dagen med så många otroligt fina människor som alla ligger mig varmt om hjärtat. Tack för alla som kom och för alla som uppvaktade mig på min studentdag. Jag är evigt lycklig! Tack också för min tid i Umeå, för att ni alla bidragit till att mina tre år i Umeå också varit en bättre tid i mitt liv. För mig är ni hem, och jag kommer alltid att återvända! 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 

1 kommentarer

[email protected]

21 Jun 2014 08:02

Åh vilka fina bilder fyllda av glädje! Kram

Kommentera

Publiceras ej