Hej på er igen. Idag stod eftermiddag på mitt jobbshema och efter 20 var jag hemma. Så fruktansvärt varmt ute just nu och luften är rent ut sagt KASS på jobbet när vi springer omkring inomhus, trotts att dörrarna står öppna. Kaffe har jag knappt lust på i denna värme så seg blir man, men försöker dricka så mycket vatten jag kan. Utöver att jag klagar lite på värmen är det annars bra. Klickade idag hem en beställning med ett antal sommarklänningar som jag kommer att bo i under hösten. Känns så sjukt att tänka att jag bara behöver sommarkläder året ut. Mina Dr. Martens och en stickad tröjja blir inte det själklara i höst, och löven lär inte lämna träden heller, antar jag i alla fall. Hur funkar det egentligen där borta? Herregud vad allt kommer kännas anorlunda, men samtidigt är det lite det jag längtat efter. Nytt och spännande. 
 
Har tyvärr inga nya bilder att visa, så bjuder på bilder från arkivet.. :)
 

Kommentera

Publiceras ej