Precis fått upp ögonen. Var inte det lättaste att somna igår... Jag och farmor låg och chattade om det ena och det andra till runt två innan jag började känna att nu kanske jag kan somna. Fick veta att vi kanske bilar tillbaka på direkten om allt går som det ska och jag landar i tid. Tanken var ju hela tiden att bo på hotell första natten för farmors skull då hon är lite dålig i kroppen, men nu gav hon mig det här beskedet och det gör mig absolut inget. Det känns nästan bara bättre. Hur det nu blir inatt vid två tiden svensk tid, då jag landar i Florida, det återstår ju att se! 

Tänkte bara säga godmorgon och säga att jag är på gång. Vi hörs snart igen! 

Mina guldklimpar igår. Sååå jag kommer sakna er! Tre år har jag haft er med mig i min vardag och nu blir det inte längre så i höst. MEN, jag kommer tillbaka! ❤️

Florida, Port Charlotte, USA,

Kommentera

Publiceras ej