Mina nio jobbdagar i följd är äntligen över. Pustar ut och torkar mig i pannan i fem minuter, innan verkligheten hinner ikapp mig och mina hjärtslag rusar iväg igen. Sneglar med ena ögat på Allsång på skansen som jag alltid älskat, och blir aldeles varm i hjärtat när hela publiken sjuger med i svenska klassiker, trots att jag inte är på plats. Känslorna bara bubblar inom mig just nu och jag känner hur jag bara älskar Sverige! Blir som lite smått paralyserad och vet varken ut eller in, REESFEBEEER! 
 
Det är knappt en vecka kvar till jag ÄR i USA, till jag träffar min pappas familj för första gången, till jag möter min farmor för första gången, FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Det känns så sjukt men samtidigt tryggt på något vis...
 
Jag är ledig min sista dag i morgon innan mina resterande två dagar av jobb väntar, antar att kroppen kommer få vila, men huvudet lär gå på högvarv om jag fortsätter tänka lika mycket som ikväll...
 
 

Kommentera

Publiceras ej