Hej allihopa! Tittar in här lite snabbt för att säga att jag lever! Resan gick bra igår, klart det var lite långtråkigt att flyga i tio timmar, men filmerna fick tiden att gå lite fortare. Vi landade i tid men fick tyvärr sitta kvar på planet i 1,5h då flygplatsen var proppfull. Jättekul kan jag ju inte direkt påstå att det var. När vi väl fick kliva av planet fick vi åka buss en bit innan vi fick ställa oss i kö. Å herregud vad det tog tid, och trött var ju något man var vid det här laget. Fick visa mitt pass ett antal gånger och slutligen fick jag hämta mina väskor. Efter att ha hämtat mina väskor fick jag passera en till kontroll och innan jag slutligen kom ut i ett rum fullt av folk. Hann inte tänka så mycket, såg mig omkring och sen helt plötsligt kom farmor fram och kramade om mig så hårt. Jag hann knappt reagera, tänka eller ens känna efter hur det kändes. Allt bara gick så fort. Vi pratade lite och det kändes bara bra innan vi sedan fick ta bussen i parkeringshuset till bilen. Såååå stort det var, helt galet. 
 
Vi bestämmde oss för att inte sova över i Fort Lauderdale, utan bila hem samma kväll. För mig kändes det bara bra egentligen. Vi stannade såklart för att äta först, och gud så mycket nya intryck. Alla är så trevliga och jag vet knappt hur jag ska bete mig. Maten och tala om, glass och sriap till stekt bröd var inte direkt något jag valde att äta. Nöjde mig med ägg och bacon som kvälls mål. Beställde samma som min farmor, förstod inte så mycket av menyerna, läste typ i kors efter den långa resan. När vi väl började resan hem till farmor dröjde det inte länge till jag somnade. Vaknade strax innan vi körde upp på uppfarten sen dröjde det till halv fem innan vi kom i säng. Vi satt i vardagsrummet och samtalade en hel del innan vi gick till sängs. Allt känns bra, mycket att ta in, svårt att få ner allt just nu. Men jag lovar att komma med bilder och beskriva mer hur det är här borta. 
 
Men JAG LEVER! Allt har gått jätte bra. Vi hörs snart igen. 
 

7 kommentarer

Viktoria

15 Aug 2014 22:22

Skönt att höra! Vad härligt, nu är du där hos dem som du längtat efter så. Kram fina du!

Annika Hedman

15 Aug 2014 22:47

Sååååå skönt att höra att du är framme och att allt gått bra! Kram!

Anonym

16 Aug 2014 05:31

❤️Härligt att du får komma och träffa farmor o släkten .många kramizar från Siw o Ola .hälsa alla

Ulla Rodmark

16 Aug 2014 08:17

Kram! Skönt att höra att allt gått bra. Njut nu av tiden tillsammans med farmor och släkt!

Laila

16 Aug 2014 08:53

Stor kram till dig gumman. Fattar att du är trött. Väntar spänt på mer info. Sitter själv på tåget på väg hem. Ringer dig ikväll när jag slutat jobba. ❤️

Ylva

16 Aug 2014 09:29

❤️

ingridrudberg

16 Aug 2014 14:13

Härligt! ! Njut!! Om 1,5 tim går vi ombord.

Kommentera

Publiceras ej