Hej igen allihopa. Jag lever även om jag inte uppdaterat någonting mer här sedan jag kom hit. Mycket att ta in här, värmen är faktiskt rätt jobbig, skulle beskriva det som en ångbastu när man går ut. Rätt jobbigt att det är sån stor skillnad på temperaturen inne och ute, får en chock varje gång jag går ute nästan. Sista helgen av sommarlovet för mina kusiner, så har inte alls haft tid att sitta vid datorn. När kvällen väl kommer inser jag att klockan är tre på natten i Sverige, och då blir jag inte så motiverad att skriva någonting... Men till veckan blir det lugnar här, bara jag och farmor hemma på dagarna och då ska jag försöka fotografera litegrann och beskriva mer hur jag upplever saker här borta. Just nu försöker jag bara vänja mig vid allting. Känner fortfarande att jag inte är helt utvilad efter tidsomställningen, men det kommer. 
 
Aja, tänkte bara kika in här en snabbis och uppdatera. Jag återkommer till veckan med lite mer informarion. 
 
Tack till alla er där ute för fina hälsningar! 

Kommentera

Publiceras ej