Sitter på jobbet och gör absolut ingenting. Började två och ändå känns det som att den här dagen aldrig kommer ta slut.. Har redan gjort klart allt som jag har att göra och tvättmaskinen rullar på som vanligt. Förutom att gå och kolla tvätten lite då och då och starta en ny masikn och vika några handukar eller påslakan så gör jag inte mycket annat än att vänta på dem gäster som ska komma. Vanligt vis sitter vi här från fyra och kan vara här fram till 23 eller längre om vi måste, men då är det inte så roligt längre kan jag lova. Hem hem hem är det enda som då snurrar i skallen!

Annars då? Jo helt okej. Hemresan börjar närma sig och det känns i hela kroppen. Både längtan hem till Sverige och men även att lämna allt och alla här! Kommer sakna så mycket här... Min andra sommar på Island i två månader har strax passerat och jag undrar verkligen vart tiden tar vägen?! Ett år kändes som en evighet när man var yngre men när man nu idag blickar tillbaka på vad man gjorde för ett år sedan känns det nästan som igår? Hur fort kommer inte tiden gå? Snart är jag väll 30 också..... (bra sådär 12 år bort..) men ändå.
 
Hoppas alla där hemma har det bra. Snart ses vi igen!
 
 
 
 
Jag för ett år sedan på Island.

Jag och Mia (Bjarney María) för ett år sedan någon dag innan jag skulle lämna Island sommaren 2012. 
 

Kommentera

Publiceras ej