Hejsan! Hoppas alla har de toppen bra! Har inte bloggat på ett tag men mitt liv har fått gå före lite och jag har inte alls känt att jag haft tid att sätta mig ner och skriva... tyvärr! Men ni som nu följer mig här på bloggen får försöka ha lite överseende. Lite jobbigt att komma tillbaka efter en hel sommar borta och sen föröka få vardagen att gå ihop och rulla på som vanligt. Ingen lugn start direkt, skolan slukar en med det samma och de gäller att plugga på och ta hem om man ska lyckas hålla huvudet ovanför vattenytan. Middag ska också lagas och mat ska handlas, städning och tvättning är de ingen annan som rår om. Livet som student är inte alltid de lätaste och de gäller att få ihop de så gott de går och inse att inte allt kan vara perfekt, annars tar orken slut rätt fort och man kommer ingen stans. 
 
Hade tänkt göra en sumering av min sommar på island i bilder men min skoldator har kraschat och jag har för tillfället en lånedator tills den är fixad. Så har inga bilder på datorn. Ska ta och föra över dem från mobilen senare. 
 
Hoppas som sagt alla har de toppen, jag är typ tillbaka här nu! Ha de bäst!
 

Kommentera

Publiceras ej