Heeej!!! Nu har jag äntligen fått tillgång till internett efter nästan en vecka, toppen! Sumering av min vecka nu då. 
Jag kom till Island, Reykjavik i måndags och har sedan dess varit i huvudstaden fram till igår, fredag då jag flög vidare till Akureyri vart jag ska vara nästan hela vistelsen här på Island. 
Allt har gått bra och för var dag som går klingar isländskan allt bättre i mina öron, annat med talet dock, men de kommer! Här mixar vi allt från islänska till engelska och skandinaviska, och de funkar bara bra. 
Idag väntar Lunch hemma hos Asta, min mammas kusin lättast beskrivit. 
Till er som inte vet, så är de två timmars skillnad mellan Sverige och Island. Här på Island ligger vi två timmar efter! 

Jag ska nu försöka uppdatera så ofta jag kan och dela med mig av min upplevelse här på Island hela sommaren! 
Hoppas ni får en fortsatt bra dag, och till er i Kiruna: Njut av festivalen!! 
 
Ps. problem med att ladda up bilder! Men de kommer, ska försöka fixa de!!

Kommentera

Publiceras ej