Tjohhooo allihopa som tittar in här! Jag hoppas ni alla har de hur bra som helst! Har precis suttit ute i solen någon timma efter jobbet. Druckit kaffe hemma hos Gislina och ska snart fara i sund (bad) med dem. Blir sedan att äta middag hemma hos deras dotter Asta.
 
Här rullar allt på och jag har som sagt jobbat idag som alla andra dagar och drygt en vecka återstår av jobb innan jag lämnar Island för denna gång. Efter denna sommar kan jag säga att jag lätt återkommer nästa sommar igen, här trivs jag hur bra som helst!  
 
Jag lever och har de super gott och tänkte mest säga hej! Här kommer lite bilder från tidigare upplevelser här på ön
Fiskat Makrill med Alla och Ólöv, blev en 12 stycken! 
Hästarna kom på besök till sommar stugan med Hugrun och Saerun. 
Min älskade lilla kusin Sunna när dem var här. 
Gislina, jag och Dori. 
 
Mer bilder får komma senare, nu måste jag springa! Ha de toppen allihopa!! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej