Hur nu krypit ner i min säng efter en rätt så kall träningen! Blev sesongens första ute träning idag på Lombia! Rätt kul ändå, förutom kylan. Nu laddat om med en stor safftig apelsin. Ska snart ta och göra klart en NO laboration som ska in i morgon, sen blir de nog och sova.

Har inte haft så mycket tid och blogga varken igår eller förrgår, och har heller inte hunnit ladda upp bilder. Men har kanppt varit hemma då min moster kom i lördags och jag var borta hos Sara hela natten. Och gårdagen tillbringade jag först nere i Kurravaara i sex timmar, där efter blev det att sova hos hjärtat Isabelle, vart jag inte hade tillgång till internet. Men men, jag gör så gott jag kan, och hinner jag inte blogga så hinner jag inte! Men men, laddar upp lite bilder snart. Ska föra över till datan först.

Kommentera

Publiceras ej