Hej hej på er alla! Hur är de med er? Jag har kommit hem från skolan för ett ganska bra tag sedan. Mommo var här då jag kom hem, vi fikade lite, sen åkte hon hem. Sitter nu bara och llyssnar musik och hör Saga ligga och gnälla på golvet medans mamma håller på  och vispar och förbereder maten i köket. Jag har ganska tråkigt tror jag ska gå och plugga lite SO sen och börja skriva på svenska uppgiften, kommer skriva så mycket känns de som, så jag ska börja redan nu. De andra börjar nog nästa vecka! Aja.

Föresten! Hade matte prov i dag, jag tror de gick bra! Var bara riktigt noga så var kvar sist! Godkännt tror jag då säkert att jag får, men man vet ju aldrig! Jodå! Sen hade vi idrott då de var orientering, jag och Hanna hade en kontroll hur långt bort som helst känndes de som, men vi tog oss dit välldigt fort ändå, och var bland dom första som kom tillbaka fast vi startat typ sist. Men så kan det vara. Ska inte skriva mycket mera nu, men vi hör sen! Puss kram sweeeT!:)


Så här såg jag ut idag! Hade svårt att bestämma kläder men blev det här i alla fall.
Kofta - Mommo har stickat (islänsk)
Linnen - Ett tight från ginatricot, och ett pösigare från JC.
Byxor - Från H&M (urtvättade)
Tjocksockar - Mommo har gjort även dom.

Kommentera

Publiceras ej