Hej hej bloggen! Har inte bloggat nu hela tiden! Men jag skriver ju som sagt då jag har tide, eller jag försöker i alla fall! För så mycket med skolan och så, och vänner, och då blir det inte så mycket data. Igår var jag med Isabelle, vi pluggade en massa NO och där efter for jag och sola med syster och bada bubbelpool på hennes mammas jobb. Kom hem vid halv 12, haha. Det var i alla fall riktigt mysigt där!

Men om vi tänker på  idag, så har det varit en ganska bra dag! Fick tillbaka Svenska prvet idag och HK provet. Svenska provet fick jag MVG på och VG på HK provet! Rätt nöjd ändå. Får även veta resultatet på  SO provet på onsdag! Men eftersom jag har NO prov i morgon om Ljudet, så har den här dagen också bestått av en MASSA plugg, typ hela dagen med Isabelle. Men det har ju gett resultat också! Så hoppas ju på det bästa i morgon  i alla fall.

Aja, ska nu strax ta och stänga av datan, och där efter kanske gå och duscha, och sen blir de att läsa igenom lite NO kanske, sen sova. Men nu får ha de så bra! Blir att TAGGA lovet som kommer! Blir nog lite besök ner ifrån Umeå då utav Maja och Liv förhoppningsvis! PussKram sweeet, Godnatt! <3


Kommentera

Publiceras ej