Hejhej! Har precis rest mig från soffan, tänkte gå och plugga, men kom mig inte långt innan jag fastna igen!
Skolan gick bra idag, helt okej. Vaccinationen var idag, men jag tog inte sprutan. Vet inte varför, jag hatar sprutor mer än något annat, och jag ville inte! Så ingen spruta för min del.
For sedan till praoplatsen med Isabelle J på lunchen för att äta jul lunch där då dom bjudit dit oss. Det var skönt att träffa alla igen, trotts att vi var där förra veckan! Efter att jag varit där, blev det utvecklingssamtal på skolan. Gick riktigt bra de, allt var bra. Inget som jag störde mig på i alla fall.

Fick skjuts hem från skolan sedan av mommos gubbe för orkade inte gå. Och nu sitter jag här hemma. Måste strax gå och plugga lite grann! Så Blir inte mycket mera skrivet nu! Men Vi får höras senare!

P.K.S. (PussKramSweet)

Kommentera

Publiceras ej