Hejhej på er alla igen. Nu sitter jag i min säng som vanligt. Har kommit hem för ett tag sen.

For ju på fotbolls träningen efter skolan. Skönt och kul var det, men det är ganska tråkigt att vi bara tränar en timme. Sen efter träningen gick jag till pappas jobb, där jag bytte om till vanlig kläder, fräschade upp mig eller hur det nu stavas och sen for jag till bion. Vi såg på någon konstig film. En shopaholics bekännelser tror jag det hette. Sen gick jag in till vasa plan och ringde Sofie medans jag vänta på bussen. Vi snacka om allt möjligt. När jag sedan kom hem var det dags för mat som pappa lagt upp åt mig. Så nu sitter jag här och bara skriver. Ska försöka gå och lägga mig tidigt i kväll, men vid det här laget borde vi alla veta att jag inte är så bra att hålla det jag säger när det gäller den saken. Haha. Aja, bloggar kanske lite senare. Hoppas all haft en bra dag. Kram!


Filmen jag såg på bio i dag.


Fick lov att vara lite onyttig, men jag lovar, det ska inte hända igen!


Bio!


Min middag som pappa gjort då jag kom hem.

3 kommentarer

Linnjonnson

31 Mar 2009 22:29

din blogg, :) är så rolig

Leonora - The Magic Memories

01 Apr 2009 05:37

sv; okej :)

ne inte mkt, vaknade precis :)

allt väl denna morgonen?

Anonym

01 Apr 2009 15:13

var filmen bra?=)

Kommentera

Publiceras ej