Hejhej. Har precis kommit in genom dörren. Ska strax byta om till träningskläder, slänga i mig lite mat och sedan fara till fotbolls träningen. Tror knappt jag hinner äta något innan jag far, så det lär väll bli att jag tar med mig en apelsin eller något sådant. Måste ta med ombyte efter träningen för ska på bio klockan 6, så hinner inte fara hem imellan, så det blir att duscha efter bion.. Aja så är det när man har mycket att göra.  Men vi hörs sen, ha en fortsatt trevlig dag. Kram! (kommer bilder sen)

5 kommentarer

A -*

31 Mar 2009 15:17

Tack :)



allt bra :)?

lisette

31 Mar 2009 17:00

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

julhia

31 Mar 2009 19:56

fin blogg!

är du också skoltrött och bara längtar till sommaren? :D

kram

Kamilla - Fotoblogg

31 Mar 2009 20:25

Sv: Nej, det är fint! :D på dig

Kurra

31 Mar 2009 20:45

Du måste äta bättre för att orka med träningen. Banne dig.

Kommentera

Publiceras ej