Nu kom jag ganska precis hem. Blev att kliva upp halv 9 då vi hade samling på lombia klockan halv 10 till matchen som spelades klockan kvart över 11. Den slutade dock 1-1. Vi gjorde första målet i första halvlek, men sedan kviterade dom i andra halvlek. Hade bra spel dom sisa minutrarna, och några bra chanser, men lyckades inte göra mål. Men men.

I går blev det att dra till Lombia vid 4 för att hjälpa 95 laget med en match. Jag, Moa och Erica spelade med dom. Blev förlust där. Senare på kvällen drog jag till Lompis, blev att vara med Sara, Wilma, Sofie och Ebba. Gjorde väll inte något speciellt, typ snacka och så for ut en sväng också. Aja, kom hem vid 11 då mamma hämtade mig, gick och la mig typ halv 12 kanske, var så trött. Ska nog vara med Carro senare, om jag får tag på människan. Så blir iaf att gå och duscha nu. Men vi hörs senare. Puss Kram sweeet! Ha de underbart så länge!:)


Kommentera

Publiceras ej